Instagram

Follow Me!

Bez cukru Przepisy

Koktajl z selera naciowego

Luty 5, 2016

Śniadania to moje ulubione posiłki. Najczęściej na śniadanie wybieram owsiankę, jaglankę lub jajka, ale bardzo lubię też różnego rodzaju zdrowe puddingi. Dziś pomysł na posiłek, który jest witaminową bombą – koktajl z selera naciowego z chia. Idealnie sprawdzi się więc jako posiłek wspomagający oczyszczanie organizmu z toksyn. Uprzedzam, że takie śniadanie jest mało słodkie, więc zwolennicy słodkości mogą sobie je odrobinę dosłodzić miodem lub syropem klonowym. Ja jednak nie dodawałam żadnego słodzika, a pudding i tak mi smakował. Bardzo polecam!

Koktajl z selera naciowego

Składniki:

3 łyżki nasion chia
1 łyżka siemienia lnianego
pół szklanki mleka kokosowego
pół szklanki wody
2 łodygi selera naciowego
2 owoce kiwi
pół grejpfruta

Koktajl z selera naciowego

Sposób przygotowania:

Chia mieszam z siemieniem lnianym, zalewam wodą i mlekiem kokosowym i wstawiam na noc do lodówki. Następnego dnia rano blenduję kiwi i selera naciowego. Wkładam do słoika warstwę nasion chia, następnie zieloną część (kiwi i seler naciowy), na koniec blenduję połówkę grejpfruta i dodaję do słoika. Gotowe!