Porady Zakupy Zdrowie

Co warto mieć w kuchni? Moja lista zakupów

Wrzesień 15, 2015

Niedawno uzupełniając zapasy zrobiłam listę potrzebnych rzeczy i pomyślałam, że taka lista może być też przydatna dla Was, czytelników mojego bloga. Poniżej przedstawiam zatem listę składników, które warto mieć w swojej kuchni. Jest to lista wyłącznie tych produktów, które można bez problemu długo przechowywać w szafce.

Moja lista zakupów:

• Kakao ciemne o obniżonej zawartości tłuszczu
• Czekolada gorzka, min. 60 proc. kakao
Olej kokosowy extra virgin
• Mleko kokosowe w puszcze
• Makaron ryżowy
• Makaron penne razowy
• Komosa ryżowa
• Nasiona dyni
• Nasiona sezamu
• Nasiona słonecznika
• Daktyle suszone
• Wiórki kokosowe niesiarkowane
• Rodzynki
• Żurawina suszona
• Orzechy: laskowe, włoskie, migdały, nerkowce
• Nasiona chia
• Nasiona babki płesznik
• Siemię lniane
• Siemię lniane złote
• Spirulina
• Mąka orkiszowa
• Mąka żytnia razowa
• Zioła i przyprawy: bazylia, oregano, chili, kurkuma, papryka słodka, papryka ostra, curry, cynamon
• Płatki owsiane zwykłe
• Kasza jaglana
• Miód
• Syrop klonowy
• Oliwa z oliwek extra virgin
• Czosnek

download

 

You Might Also Like

  • idealnie <3 muszę w końcu spróbować mleka kokosowego! ;)

  • Rosenblaetter

    Dodałabym jeszcze płatki jaglane – dobra alternatywa dla płatków owsianych zwykłych, które niestety obciążają jelita jeśli nie są podgotowane (a nie zawsze jest czas).

    • Muszę wypróbować płatki jaglane – póki co z jaglanych produktów jem tylko kaszę.

  • Przyda się, tym bardziej, że w lutym przeprowadzka na swoje. Dorzuciłabym jeszcze ryż do tego i zapas mrożonych warzyw, które nadają się i do zupy i do drugiego dania :D